si mai multa lume, si mai putini oameni
Despre ..pisiciBlogArhiva blogGalerieSeriiComercialblog rss
 
Walk, idiot !
2007-05-02 09:36:29
Raman cu adevarat fascinat de felul in care se schimba oamenii. Fascinat in sensul negativ, chiar daca n-are. Mai ales de cum se schimba in jurul varstei de 19-20-21 de ani, dupa ce au iesit din liceu si au intrat intr-o facultate, poate si-au gasit si un job pe la o multinationala (PR, advertising si programarea dau bine) .. poate si o prietena, dupa ce tot liceul s-au antrenat pentru table, incep sa se imbrace la costum, si nu neaparat unul bun, doar costum sa fie si sa adopte un aer de om matur si important.
La 5 ani inteleg ca un copil ar vrea sa fie adult ca sa manance cata inghetata vrea, dar o persoana de 20 de ani, de ce ar vrea sa para ca are responsabilitatile unui om de 40, cu copii de intretinut ? Pentru mine varsta asta e cea mai frumoasa. Poti face exact ceea ce vrei, pentru cat timp vrei. Daca vrei, nu trebuie sa-ti asumi responsabilitati de om de 40 de ani niciodata. Mai ales ca responsabilitatile ciocoilor sunt unele false. Dupa cum se comporta ai crede ca salveaza vieti in fiecare zi, ca pe umerii lor apasa probleme cu adevarat importante, si cand aflii ca de fapt fac situatii toata ziua sau recita acelasi text la un telefon de 200 de ori pe zi, poate o cafeluta sefului, dai in hohote de raso-plans.
Cel mai mult ii respect si invidiez pe cei care schimba cauciucuri la vulcanizarea din colt. La vulcanizarea lor. Si daca maine au chef sa se duca la mare, pun semnul cu inchis si peste 4 ore sunt la mare. Si nu pentru ca este 1 Mai, ci pentru ca asa au vrut ei.

Vedere de la refuguil Spirla (1420m)

blog, portofoliu, fotograf, Sorin, portret
.01
Roxxa anne
2007-05-02 10:27:55
Cine te-a suparat asa de tare? Pentru ca vorbim de oameni, raportam la individ-indivizi, nu la majoritate. Si cred ca de 'vina' sunt transformarile in plan social, mai implica si niste complexe de imferioritate cu o imagine a ceva ce-ar vrea sa fie dar nu reusesc si considera ca un costum si un aer grav compenseaza. Si e pacat de ei, ca sunt tineri...sau nu?
.02
idyllo
2007-05-02 11:51:24
De ei nu-i pacat, daca nu-i respecta nimeni in liceu sigur nu-i respecta nimeni nici acum. Doar te socheaza prima oara cand ii vezi la costum, insa dupa ce treci de asta, realizezi ca nu s-au schimbat cu nimic. In momentul ala le zici la revedere si mergi mai departe.
Superba poza :)
.03
Alex
2007-05-02 12:36:56
ba este păcat de ei. tot timpul e trist să vezi pe cineva că vrea să pară, cu toată convingerea, ceva ce nu este de fapt.
Şi după ce tânărul respectiv vede că un costum nu-i ajunge, îşi ia o maşină scumpă, o parchează în mijlocul drumului fin'că poate, moment în care nu poţi să mai zici că nu îţi pasă :)
.04
Octavian Andrei Brezean
2007-05-02 14:27:46
Foarte corect ceea ce ai spus in post. Nu vreau sa adaug nimic, poate doar ca am intalnit doua cazuri, intr-unul era vorba de frustrari personale, iar in celalalt de nevoia de a fi remarcat, a fi important. Parerea mea ca sunt niste lucruri minore pe care timpul le va rezova in majoritatea cazurilor. Poate gresesc, poate nu, e o parere.
Frumoasa fotografie.
.05
adi
2007-05-02 15:31:47
ma bucur ca iti exprimi astfel nemultumirile fata de societate.
fotografia este superba, in bunul stil buturugeanu.bravo!
.06
Irina
2007-05-02 22:52:07
Cand isi pun costumul ii recunosti.. ii strange.. si cum pun pariu ca ai luat-o inductiv cand ai analizat, nu te gandesti ca ti-ar impiedica in vreun fel evolutia, stilul de viata, how you spend your days, how you`ll spend your life, atitudinea celor pe care ii descrii e inofensiva. Cat timp se chinuie ei sa ajunga la nivelul important de a slugari un sef sau a avea relatii `profesionale` cu clientii, tu te cateri pe munte si faci poze din astea cu locuri traumatic de frumoase doar cand ma gandesc.. si cu adevarat cripi de frumoase doar cand ma uit la cum le-ai facut sa le perceapa ceilalti :) Periculos devine cand astfel de oameni invadeaza o gramada de domenii in care de minte, curaj, initiativa, schimbare, cinste, responsabilitati autentice e nevoie, nu de costumul lor ('ei vor sa imbrace in haine ce strang si sa schimbe duminica-n luni'). Cat despre responsabilitati false pe care si le asuna 'ciocoii tai' de 19-20-21..suna trist celorlalti, sunt intr-adevar comic de tragici. Dar la 40 de ani ar trebui sa iti asumi responsabilitati de om de 40 de ani. Altfel si atunci esti un om trist. Sa fii liber si sa iti traiesti toata viata cu starea de spirit si atitudinea varstei preferate nu exclud responsabilizarea. Si stii ceva.. vrei sa punem INCHIS si sa mergem la mare o zi, doua? Si stii ceva .. ;)) stiu ca stii.. dar imi vine sa adaug grade de comparatie la nesfarsit, dar e redundant, ca `stii ceva` e din oficiu la superlativ. :)
Iti dai seama cat i-ai obosit creierul lui Keiti, doar ca i-ai dat de reflectat cat sa faca repaus de gandire o saptamana.. :D
.07
dan3
2007-05-02 22:58:11
Doar atat: Buna poza :D
.08
Roxxa anne
2007-05-03 00:07:44
Nu costumul ii strange ci propria lor deznadejde,si nu sunt inofensivi atata timp cat imi invadeaza spatiul crezand ca dau doi bani pe dungile de pe costumele lor, si nu-i recunosti mereu, gasesti uneori doar franturi dintr-o existenta ratata la inceput de drum, caci trec prin viata fara sa existe si exista fara sa fie. Si da, Sorine, niciunul nu va ajunge sa simta bucuria din poza asta, si vor ajunge la Babele cu telecabina si vor considera asta o aventura si vor crede ca au trait si pentru-o zi isi vor fi dat la o parte costumele si-si vor fi luat Adidasii si Nike-urile sii..ii vei recunoaste atunci. Sunt zgomotosi, fara esenta, vorbesc fara sa exprime...insa eu ma intreb de unde nebunia asta? Oare la gradinita cand ii intrebau ce vor fi cand vor fi oameni mari,spuneau manageri si account director si seniori si...Nu e niciunde nicio vina? Intreb si eu
.09
C
2007-06-05 01:06:12
Frumoasa fotografie, facuta cu un aparat scump probabil (daca apararul din fotografia de pe prima pagina este al tau, cu siguranta).
Presupun ca angajatii (ma indoiesc ca patronul carpeste anvelope) vulcanizarii de la colt nu viseaza sa aiba unul candva, si nici nu pot concepe pretul.
Nu inteleg invidia ta. Nu pot intelege cum oamenii care au ajuns la un anumit nivel de trai, fie ca au muncit pentru asta, fie ca l-au obtinut prin nastere, pretind ca ii invideaza pe cei sarmani si 'liberi'.
Cred ca tu esti unul dintre cei care spun ca daca iti doresti ceva cu adevarat poti, nu-i asa ? Eu voi fi primul tau client la vulcanizarea ta - presupunad ca invidia ta este reala - cu conditia sa ai un program de lucru decent si sa-ti anunti concediile din timp, fie ele la mare, fie la munte.
Cat despre problema tinerilor de 20 de ani, iti pot spune ca am in jurul meu oameni care au trecut pragul cu bine.
.10
Sorin Buturugeanu
2007-06-05 22:02:01
In primul rand, multumesc de vizita, si de faptul ca mi-ai lasat un comentariu. Zic asta pentru ca vroiam sa le raspund celor care mi-au scris mai sus, si tot lasam de pe o zi pe alta. Acum ..
Vulcanizarea, e cu sens de simbol. M-am referit la orice afacere, chiar mai mica, dar in care ai libertate mai mare decat daca ai fi sub stresul unui sef. Un salariu de 1200E, cu penalizare de 50E daca angajatul este prins pe y! sau intarzie la serviciu .. nu merci. De ce nu vulcanizare-vulcanizare ? Pentru ca dintr-un motiv sau altul nu am crescut intr-o familie de mecanici si nu as manca asta pe paine. Stiu sa-mi desfac (si sa pun la loc :p) bicicleta pana la ultima piulita, probabil o sa stiu si la motocicleta sau masina sa fac reparatii minore, dar asta pentru mine, stiind ca pot sa stau o zi la o treaba care ar trebui sa dureze 2 ore. Pot face orice daca imi doresc cu adevarat ? Nu ! Nu m-as putea face balerin, dansator, cantaret, doctor si multe altele. Nu ma mai gandesc la ele ca ma deprim :p. Nu pentru ca ar fi rele, ci pentru ca sunt altfel decat chestiile cu care m-am obisnuit.
@Roxana: cred ca nu ai inteles ce am vrut sa zic. Eu ma refeream la cei care invata, muncesc, dar ajung sa se multumeasca cu atat. Nu obtin mai mult, probabil pentru ca nu-si doresc cu adevarat.
Pe scurt: un serviciu pe care nu l-ai face fara a fi obligat financiar, nu merita facut deloc. Cand ajung sa faca ceva care nu le place, multi incep sa se pacaleasca ca de fapt le place.
.11
C
2007-06-08 13:54:12
Apreciez raspunsul tau, chiar daca comentariul meu a fost mai dur (ma rog, depinde de standarde).
Evident, nu am fost de acord cu comentariul tau initial, si ti-am raspuns folosind ideea introdusa de tine (cu sau fara sens de simbol).
Voi incerca sa imi exprim parerile in cat mai putin spatiu si timp.
Pe mine nu ma deranjeaza cum se imbraca oamenii (exista totusi niste limite impuse de bunul simt, care e pe cale de disparitie se pare). Nu ma deranjeaza nici slujbele pe care le au (ca cateva exceptii), deoarece banii sunt o necesitate, iar o slujba e cea mai simpla cale de a-i obtine - nu toti au insa norocul de a obtine slujbe pe placul lor, prin urmare unii se prefac ca le plac, in timp ce altii se plang ca nu le plac (nu voi intra in partea financiara a acestei probleme). Nu ma deranjeaza nici aerul de om matur, daca duce in final la o maturizare autentica.
Ma deranjeaza insa superficialitatea cu care isi trateaza propria viata, si in acest fel si viata celor din jur.
Deoarece superficialitatea ne le permite sa aprofundeze cu adevarat nici un domeniu, acesti tineri au sansa sa ajunga in pozitii de conducere (ironic, ar zice unii, eu zic ca este trist). Acesti oameni mai tarziu vor privi alti oameni ca pe niste resurse (umane, desi prea putini mai inteleg acest cuvant) si le vor modela viata. E aproape imposibil sa scapi de acest sistem, si cu cat iti dai seama de mai multe lucruri, cu atat esti mai trist. Deja am parasit subiectul initial, asa ca ma opresc aici.
Sper ca acum comentariul anterior va fi mai bine inteles.
.12
nelu
2007-09-13 22:28:32
"Un salariu de 1200E, cu penalizare de 50E daca angajatul este prins pe y! sau intarzie la serviciu .. nu merci."
Unde e asta?
.13
Sorin Buturugeanu
2007-09-14 17:28:00
Initial vroiam sa-ti trimit raspunsul pe mail. Eram curios unde ar fi ajuns, dar ..
Nu stiu ce ti se pare de necrezut in ce-am zis eu ? Salariul de 1200e ? Nu e. Si penalizarile iti zic din experienta ca se dau pe cele mai tampite motive, daca angajatorul chiar vrea si angajatul nu-si sustine deloc punctul de vedere.
.14
mal
2007-12-30 16:26:03
amazingly moody landscape with wonderful brooding dark tones. mal
.15
anca
2008-04-04 20:35:45
Este superba fotografia, iar in text ai perfecta dreptate.
.16
JaySoto
2008-04-29 01:39:22
absolutely gorgeous shot!!!!
.17
Ana
2008-04-30 14:08:22
super poza !
.18
florin
2011-01-11 05:04:08
ai dreptate , da trebuie sa si mîncam ... Pt mîncare trebuiesc parale ... Fara servici , cum faci rost legal de parale ? Frumoasa poza ...
Lasa un comentariu
Comentariile trebuie aprobate, deci nu vor apărea imediat pe site. E o soluție de moment împotriva spam-urilor.



Cauta
//
Newsletter
Top 10 - posturi
05...
Arhiva blog
Link-uri utile:
Idei de cadouri
©Sorin Buturugeanu - 2006-2024. Toate drepturile rezervate. Reproducerea integrala sau partiala a materialului de pe acest site fara acordul autorului este ilegala.